martes, 28 de diciembre de 2010

.

Nunca pensei que ese día puidese chegar.
Si, é extraño.

Sentir que non queres colocar adornos? Non sentir o espírito do Nadal? Si antes era o que máis che gustaba!!

Sempre temín que chegase. E chegou. Sen saber cómo nin por qué. Pero chegou.

Non a aborreces, porque as persoas que aborrecen o Nadal é porque tiveron moi malas, pero que moi malas experiencias nesta época. Eu desexolle o mellor a todo o mundo para disfrutar desta época e gústame ver os seus sorrisos de felicidade. Pero simplemente este ano non habita en min ese espírito e a súa ausencia só me fai chorar...


María
.

1 comentario:

  1. Benvida ao clube!!! Só me facía ilusión poñer o Belén do meu pobo cos meu primos, e agora xa nin iso puidemos facer... Pero nada de chorar!!!!!

    ResponderEliminar

Seguidores