jueves, 25 de marzo de 2010

Medo ao Cambio

Realmente é evidente o cambio, ademáis en moitos ámbitos da vida. En situacións e en personas.

Personalmente, a miña vida cambiou en moitas ocasións. Eu intentei acompañar o cambio sen deixar que me arrastrase. Non sei si o conseguín e ti cambiaches ou si me deixei transformar e por eso a veces non te recoñezo...

A maioría das veces o cambio é o mellor, pero agora mesmo boto de menos tantos momentos vividos e que non atopo no presente que me da medo.

Teño medo a que cambiemos, a que ese cambio separe tanto os nosos camiños que cando nos crucemos de novo xa me teñas olvidada e eu non te recoñeza.

Espero que poidamos avanzar sen deixar que nos cambien (as situacións e a xente) que a confianza que conseguimos chegue máis alá dos nosos días.



María
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Seguidores