sábado, 12 de febrero de 2011

12 de Febreiro de 1986

Naceu do amor, fai hoxe 25 anos.
Apareceu na miña vida haberá aproximadamente, 13 anos. E de maneira "intensa" hai cerca de 9. Dende entón é difícil non pensar en compartir cousas ó seu lado.
Inmensas son as alegrías vividas cerca súa e igual de innumerables as risas, a mirada cómplice.
Saber que nos podemos entender, comprender, escoitar e discutir, pero sempre e ante todo apoiarnos e seguir adiante.
Estou orgullosa de vivir esa AMIZADE.
O meu desexo neste día é dicir FELICIDADES, e que durante moitos anos máis, poidamos seguir compartindo este e moitos outros días, esperando que de todos eles poidas extraer unhas pinguiñas do gran frasco da felicidade.


María
.

[Hay veces en las que necesito confiar a alguien mis temores, ocasiones en que anhelo compartir un secreto y otras en que me hace falta que una persona se alegre conmigo de algún logro. Y esas son las veces en que solo mi amiga puede desempeñar tal papel.
Pam Brown
]

3 comentarios:

  1. e a susodicha non comentou aqui nada?
    que insensata..psss
    pois eu si..é moi bonito!
    :D

    ResponderEliminar
  2. Graciñas!!!
    (supoño que agora xa deixo de ser unha 'susodita insensata', non? jaja)

    ResponderEliminar
  3. ajajaajajajaja
    eu era so por meterme con leti...xa sabes dende o cariño...

    ResponderEliminar

Seguidores